cdb bank logo | Bank on our experience

ΑΣΠΙΔΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΠΕΜΠΤΗ ΣΥΝΕΧΗ ΧΡΟΝΙΑ

ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΑΣΠiS

Κοινή πρωτοβουλία του Γραφείου Επιτρόπου Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων, της Αστυνομίας Κύπρου και του Συνδέσμου Τραπεζών Κύπρου

 

Λευκωσία, 16 Δεκεμβρίου 2025: Η εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης ΑΣΠiS υλοποιείται για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή δέσμευση των εμπλεκόμενων φορέων για την προστασία των πολιτών από διαδικτυακή απάτη, κυβερνοεγκληματικότητα και μορφές οικονομικής εξαπάτησης που εξελίσσονται με αυξανόμενη ταχύτητα.

Διευρυμένη η φετινή καμπάνια

Η φετινή εκστρατεία θα προβάλλεται σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, ηλεκτρονικά ΜΜΕ, ενημερωτικές ιστοσελίδες και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με στόχο τη μέγιστη δυνατή διάχυση του μηνύματος προς όλες τις ηλικιακές ομάδες και όλους τους τύπους χρηστών.

Παράλληλα, η εκστρατεία διεξάγεται στοχευμένα κατά τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο, περίοδο κατά την οποία οι αγορές και οι ηλεκτρονικές συναλλαγές αυξάνονται και κορυφώνονται λόγω της εμπορικής κίνησης ενόψει των Χριστουγέννων. Η χρονική αυτή συγκυρία χαρακτηρίζεται από έντονη δραστηριότητα, προσφορές, συχνή χρήση καρτών και μεγάλες ροές online πληρωμών – συνθήκες που δυστυχώς αξιοποιούν και οι επιτήδειοι για να παγιδεύσουν ανυποψίαστους πολίτες.

Σημειώνεται ότι η χρονική διάρκεια της φετινής εκστρατείας, η οποία απλώνεται σε κάτι περισσότερο από πέντε εβδομάδες σε συνδυασμό με τα ΜΜΕ στα οποία τρέχει, είναι η πλέον διευρυμένη σε σύγκριση με τις προηγούμενες χρονιές.

Η εκστρατεία ΑΣΠiS εστιάζει φέτος στην ενδυνάμωση της ψηφιακής ετοιμότητας των πολιτών, καλώντας τους να είναι:

     1. Οργανωμένοι στη διαχείριση των ψηφιακών τους συναλλαγών και φύλαξης κωδικών και συνθηματικών.

     2. Ενήμεροι για τα συχνότερα μοτίβα και μεθόδους απάτης και τα τεχνάσματα που χρησιμοποιούνται.

     3. Υποψιασμένοι απέναντι σε μηνύματα, email ή τηλεφωνήματα που ζητούν προσωπικά ή τραπεζικά δεδομένα.

     4. Ψύχραιμοι απέναντι σε μηνύματα που αναφέρουν «τεχνικά προβλήματα», «επείγουσα ανάγκη επιβεβαίωσης στοιχείων» ή «κίνδυνο απενεργοποίησης λογαριασμού», αποφεύγοντας να πατήσουν σε ύποπτους συνδέσμους.

Η κοινή προσπάθεια του Γραφείου Επιτρόπου Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων, της Αστυνομίας Κύπρου και του Συνδέσμου Τραπεζών Κύπρου στοχεύει όχι μόνο στην ενημέρωση, αλλά και στην καλλιέργεια κουλτούρας ασφάλειας στις ψηφιακές συναλλαγές. Μέσα από συνεχή παρουσία σε όλα τα μέσα, πρακτικές συμβουλές και δράσεις που ενισχύουν την εγρήγορση του κοινού, η ΑΣΠiS φιλοδοξεί να συμβάλει ουσιαστικά στη μείωση των περιστατικών απάτης.

Για περισσότερες πληροφορίες και χρήσιμες συμβουλές από τον Σύνδεσμο Τραπεζών Κύπρου: https://acb.com.cy/min-gineis-thima-pare-ton-elegxo-tis-psifiakis-sou-zois/

SIGN UP FOR ALL THE LATEST NEWS

NEWSLETTER

GET IN TOUCH

CONTACT INFORMATION

cdbbank currently operates two business centers, one in Nicosia and one in Limassol, facilitating quick and personalised service. Our Client Relationship Officers ensure that you receive high-quality service at all times and that all your banking needs are catered with professionalism and a personal approach.

CONTACT US TODAY